Gebouwde omgeving daalt circa 23% tussen 2021 en 2023

De uitstoot van de Gelderse gebouwde omgeving is tussen 2021 en 2023 met circa 23% gedaald. De daling hangt samen met isolatie, warmtepompen en lager aardgasverbruik in woningen en utiliteitsbouw.

Scroll naar boven